RATB si Drumul Taberei

Pe 5 Ianuarie 2012 RATB a anuntat printr-un comunicat de presa ca va modifica traseele troleibuzelor de pe partea de nord a acestui cartier mirobolant, minunat, fantasmagoric, ireal si fantastic.

Prin urmare, de la Valea Ialomitei pana la Piata “Celibidubidubidache” Moghirosi catre directia CENTRU nu mai decat o pocnitoare de naveta, infama linie naveta 668 (mai bine puneau 666, explic de ce mai jos), alaturi de 268 care oricum vine din pastele cailor in pastele masii. Prima zi cand am mers la munca (la pizdia in Pipera) am calcat intr-un rahat si am avut noroc ca a venit 268 repede, am coborat la Eroilor si m-am bagat la cartite spre Unirea si dupa aceea am iesit la timp la statia lui Aurel! Dupa ziua asta totul s-a schimbat, planetele nu s-au mai aliniat si am stat dupa “ceva” de mi-a iesit pe nas…

Sa revenim la 668 care il vrem redenumit in 666. De ce? Istoric linia 666 a mai existat, a inlocuit linia troleului 66 pe perioada lucrarilor de pe Colentina si era ideal pentru ca era mai tot timpul gol pentru ca babele isi faceau cruce si nu se urcau in Autobuz. 668 la 8 dimineata este plin de pensionari, care se inghesuie deci s-ar fi aplicat teoria “666”, pe langa faptul ca vine rar si e plin mai are si un traseu stupid: pana la Orizont!

Din toate solutiile, parerea mea, au ales-o p’aia mai stupida pentru ca puteau sa:

– suplimenteze linia 268 – catre Universitate – daca vine cate un 268 din 10 minute in 10 minute ar fi super ok mai ales dimineata cand se duce sclavul modern la munca. Acum stai pana la jumatate de ora sa vina…
– mute linia lui 105 sa faca si bucla – inspre Gara de Nord – asa culege calatori si din partea de nord…

Pana se termina metroul o sa imi creasca peri albi si proabil o sa imi iau masina… Am inteles “de pe net” ca troleele vor vi desfiintate la final si vor ramane doar autobuze la suprafata. Nu ar fi rau, dar daca le scot si pe astea e de rau pentru pensionari ca la metrou parca nu au gratuit. (Au?)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *