Annoyance nr. 4214 – Nexus 4-ul meu s-a stricat. Pam Pam!

dead androidDin seria “s-a stricat si aia de la depanero nu știu sa repare” ieri mi-a crăpat telefonul preferat, mai exact Nexus 4-ul cumpărat anul trecut cu ocazia zilei de 3 octombrie.

Povestea la care încă scap prin coltul ochiului câte o lacrima suna cam asa:

– ma joc pe telefon, observ ca nu mai merge netul.
– opresc și pornesc 3g/wifi
– netu’ tot nu merge…
– hai restart la telefon (ca vorba aia… nu e peste ca nisetrul si comanda ca resetul) doar ca la Nexus nu am “restart” am doar shut down…
– cunoscând șiretlicurile de it-ist ce sunt, folosesc comanda “Shut down” urmând ca apoi sa pornesc telefonul – adică un restart în pași…
– după Shut Down… nu mai pornea jucăria. Baterie peste 20% din câte îmi amintesc.

Defectul constatat – nu mai porneste, nu se mai incarca, nu mai piuie, nu mai blink, nu se aprinde nimic, nu si nu si nu!

[Later edit] – duminică am luat taurul de coa…rne. Am scos cele 2 șuruburi, am deconectat bateria, am pornit telefonul. 10 minute self service vs 2 săptămâni… Fuck the warranty, si așa e inexistenta in forma actuală.

De aici începe drama, google, forumuri și pas cu pas am făcut cam tot ce au zis ei. Pe pagina de suport google zice asa… pe forum zice asa. Poate sunt eu îndrăgostit de nu mi-a ieșit, pare ceva simplu și banal dar în fine, am cautat actele de cumpărare și garanția ca sa nu ma apuc sa-l demontez…

De pe pagina ălora de la google am dat “No” la întrebarea dacă asta mi-a rezolvat problema pana am ajuns sa îmi pun numărul de telefon si sa dau submit. Într-un minut m-a sunat unu de la Google, tocmai de pe continentul lui Obama. Nu a avut cum sa ma ajute asa ca a făcut o teleconferință cu un nene de la LG USA… care m-a sfătuit sa apelez la LG Romania. LG Romania era deja in afara orelor de program asa ca am sunat a 2-a zi dimineață sa ma asigur ca pot sa-l duc la ei în service. “Da, se poate, veniți la adresa cutare, intre ora si ora…”

M-am dus.

Discuția purtata mai devreme cu o domnișoară care-mi făcea inima sa bată mai repede s-a dovedit a fi inutila și ca am pierdut minute bune… La fata locului LG Service Romania mi-a spus ca telefonul nu este cumpărat de la ei si ca nu ma pot ajuta, sa ma duc la CEL.ro de unde l-am cumpărat. Asa suport la sculele LG, zici ca telefonul meu nu era produsul lor, era făcut pe alt vapor decât cele vândute de ei, iar marinarii de pe aceste 2 vapoare sunt certați. 10 milioane, asa de început ar costa schimbarea plăcii de baza… nu mulțumesc.

M-am dus la CEL.ro unde la biroul de service am fost primit cu aplauze de băieții de acolo. Mi-au explicat ca am 2 metode – las telefonul la ei și-l trimit ei în service (“dar poate sa dureze cu 5 zile mai mult”) sau îmi dau mie certificatul de garanție și îl trimit eu în garanție la quickservice.ro, in Baia Mare (eu fiind in București), dar gratuit prin Fan Curier….

Am ales pastila albastra, il voi trimite eu la QuickService.ro, divizia de reparații a celor de la QuickMobile (unde toți care cumpără telefoane care se strica își vor găsi liniștea sufletească, cu telefonul reparat, in Baia Mare).

1. Ar fi fost plăcut sa se specifice când cumperi de la CEL.ro unde iți trimiți jucăria dacă se strica. Nu îmi place deloc ca service-ul e la dracu’n praznic. Ar fi fost și mai mișto sa ma informez EU!

2. LG Romania, fata de cei de la Samsung, au un mare minus. La Samsung prezinți factura de când ai cumpărat telefonul, restul e poveste. E produs cu marca samsung, nu contează de unde il ai.

3. Google m-a impresionat ca m-au sunat la 1 minut dupa ce am trecut repede prin pagina lor de suport. Ma gândesc ca dacă am sta în state lucrurile ar fi mult mai simple pentru cei cu Nexus 😀

Nu am mai scris de mult asa… mult. Aveți grija de unde va cumpărați telefoanele mobile, in caz de urgenta e stupid sa bateți drumurile.

6 comments

  1. LG suge rau la capitolul asta, am patit exact la fel cu un TV luat din Metro. LG Romania m-au trimis cu el la plimbare ca nu e de la ei. Am fost redirectionat la Pecef Tehnica, buni in de toate, care mi-au tinut TV-ul in reparatii cu vreo 2 saptamani peste termenul legal, ca nu le venise nu stiu ce piesa.

    De atunci NO LG si mai ales NO electronice de la Metro.

  2. Am avut și eu ocazia sa ma lovesc de LG și Quick Service…
    – Quick Service mi-a returnat telefonul după o săptămână cu următorul comentariu “telefonul prezintă urme de lovituri mecanice – Garanție anulată”
    – LG Service prin Flanco, am sunat la service (problema la TV), trimis mail, poze și un scurt film cu problema. În 4 zile am primit negație de garanție și am primit banii înapoi’

  3. Eu ma bucur ca l-am rezolvat singur, imi era scarba sa-l trimit in Baia Mare la Quick Service – sunt sigur ca ramaneam fara telefon mai mult de 2 saptamani…
    O surubelnita, un pic de rabdare sa-i scot capacul si s-a rezolvat!

  4. salut,daca ai rezolvat problema cu nexus 4 ma poti ajuta si pe mine te rog frumos? am si eu aceeasi problema,multumesc!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *